Nemecká spoločnosť PUMA predstavila pred pár dňami dlho očakávané dresy anglického futbalového klubu Arsenal Londýn pre sezónu 2014/15. „Kanonieri“ ukončili svoju dvadsaťročnú spoluprácu s americkou značkou Nike.
Arsenal sa dohodol s nemeckým odevným gigantom na päťročnom kontrakte za 150 miliónov libier. Nové domáce, vonkajšie i pohárové dresy ukázali svetu v Londýne pri veľkolepej dvadsať metrov vysokej vodnej projekcii na rieke Temža. Pri pohľade z tribúny North Bank sa premenilo slávne Londýnske oko na kultové hodiny Clock End.
Manažér Arsenalu Arsène Wenger predstavil fanúšikom príbeh Future, Forever, Victorious, ktorým bol dizajn dresov inšpirovaný, a ktorý je zároveň srdcom posolstva Stronger Together (Spolu silnejší).
Domáce dresy zostávajú v tradičnej bielo-červenej kombinácii. Symbolizujú Večnosť (Forever) a sú inšpirované dlhoročnou fanúšikovskou základňou.
Na vonkajšie zápasy si zverenci trénera Wengera oblečú dresy s kombináciou žltej a modrej. Táto sada predstavuje Victorious (Víťazstvo).
Najvýraznejším dizajnom sa pýši tretia sada dresov predstavujúca Budúcnosť (Future). Tieto dresy využijú„Kanonieri“ najmä v pohárových súťažiach.
Nezabudli ani na dresy brankárov. Čierny dres zostane „doma“, pre vonkajšie zápasy navrhli dres v limetkovej farbe. Už dávnejšie sme Vám predstavili aj nové „ošatenie“ tímov Manchester United a FC Liverpool (odkaz TU).
(em)